فدایی ولایت

نوشته های یک ایرانی عاشق ولایت و شیفته عدالت

فدایی ولایت

نوشته های یک ایرانی عاشق ولایت و شیفته عدالت

ادامه بحث

بسم الله ارحمن الرحیم

در این پست به پرسشهایی که در بخش نظرات یادداشت قبلی مطرح شده اند پاسخ داده می شود امیدوارم مطالعه فرموده ونظرات خود را در مورد اشکالات احتمالی آنها مطرح بفرمایید.

↔↔↔↔↔↔↔↔↔↔↔↔↔↔↔↔↔↔↔↔↔↔↔↔↔↔↔↔↔↔↔↔↔↔↔↔↔↔↔


ادامه مطلب ...

پاسخ به سوالات

بسم الله الرحمن الرحیم

دوست عزیزی به نام آقای بهزاد  سوالاتی در بخش نظرات مطرح کرده بودند که بعلت مشغله فراوان کاری فرصت بررسی و پاسخگویی پیدا نمی کردم. در بازدید اخیری که از وبلاگ داشتم متوجه شدم این دوست عزیز عدم پاسخگویی بنده را به نداشتن جواب و عقب نشینی از اعتقادات تفسیر کرده است. بنابر این دست به کار شدم و با تعطیلی همه کارهایم سوالات ایشان را بررسی کردم. البته ادعا نمی کنم که پاسخهای داده شده صحیح ترین پاسخهاست و شاید پاسخهای بهتری نیز برای سوالات مذکور وجود داشته باشد به هین خاطر از دوستان عزیزی که وبلاگ را مشاهد می کنند تقاضا دارم نظرات اصلاحی و انتقادی خود را حتما مطرح بفرمایند.

*********************************************************

ادامه مطلب ...